Miről írj a blogban?

Mi az a blog?

Általában maga a blog, a céges weboldalnak csak egy része. Ugyanakkor a többi részhez képest gyakrabban frissül új tartalmakkal. A blog az egyik legegyszerűbben elérhető csatorna, és remek módja hogy promózd a vállalkozásod vagy akár közvetlenül pénzt keress vele.

Néhány statisztikai adat:

A felhasználók 61 százaléka vásárolt már elolvasott blogposzt hatására.

60 százalékuk pozitív benyomásokat szerez egy cégről, ha olvasta a blogját.

70 százalék inkább a blogjából ismer meg egy céget, nem pedig hirdetésekből.

Ha rendszeresen blogolsz, legalább hetente 1 alkalommal frissül egy új cikkel az oldalad, azt mondhatjuk, reklám nélkül, szakmai tudásoddal győzöd meg a célközönségét. Amiatt fontos,  mert az emberek kezdetben többnyire információkat keresnek az interneten, és csak ezután gondolnak arra, hogy vásároljanak. Ha olyan tartalmat írsz, ami előrébb viszi a vásárlót a döntésében és segít a választásban, nyertügyed van!

Lehet, hogy a blogbejegyzésedet hamarabb megtalálják a net dzsungelében, mint a termékedet, ám egy jól megírt cikkből hamarosan vásárlás lehet.

 

Miről szóljon a blog?

  • Olyan tartalmakat írj, melyek előreviszik, segítik a vásárlót a vásárlási döntésben
  • Add át a szakmai tudásod, a tippjeid segítő célú kommunikációval
  • Mutasd meg a márkád emberi oldalát egy kedves történettel, tanulságos sztorival céged életéből.
  • Reagálj az elsők között a legfrissebb szakmai hírekre, újdonságokra.

Egy folyamatosan frissített, jól működő céges blog segít abban, hogy előrébb juss a Google találati listáján anélkül, hogy fizetned kellene érte.

Ha tudatosan használod a “varázsszavakat”, amiket az internetet böngészők használnak a szakterületed kapcsán, és ezeket leírod a cikkeidben, akkor garantáltan rád találnak a keresőmotorral.