24 poszt ötlet fogorvosoknak!

Garantáltan új pácienseket vonz a rendelőbe!

Úgy érzed, hogy itt az ideje végre aktívan jelen lenni fogászati rendelőddel a közösségi média platformokon? 

Igazad van.

Hiába is tagadjuk: “Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.”

A közösségi média csatornák életünk részévé vált. A megváltozott vásárlási szokások miatt, ma már a Facebookon tájékozódunk, s nem csak akkor, amikor online szeretnénk vásárolni, hanem amikor nyári gumit cserélünk, pizzát rendelünk, vagy épp fogorvost váltunk. 2021-ben 6,75 millió ember, aktív felhasználója volt csak a Facebooknak, ami több mint az országban élő lakosságszám 2/3-a és ez természetesen magyarországi adat.

Vállalkozásunk, márkánk  online marketing stratégia kialakításakor, nem vehetjük ezt a tényt figyelmen kívül. A közösségi média a legnagyszerűbb módja annak, hogy kiemelkedj a tömegből, személyes kapcsolatba lépj követőiddel és újakat érj el. 

Hogyan légy jelen, tűnj ki az online térben és különböztesd magad más fogászati rendelőtől? Hogyan érd el a közösségi média platformok erejével azt, hogy új páciensek neked szavazzanak bizalmat?

Először is legyél jelen! Posztolj rendszeresen! Építsd az online jelenléted, ezáltal növekedni fog a követő táborod és forgalmat terelsz a weboldaladra! Hiszen hiába a full extrás weboldal, ha nincs látogatója.

Nincs még weboldalad, vagy csak elavult a régi? Kattints ide.

A rendszeres posztok mellett, légy jelen fizetett hirdetésekkel is! Az organikus posztok főként a meglévő követőidnek szólnak, fizetett hirdetéssel pedig újakat szerezhetsz. Egyik sem működik a másik nélkül.

Milyen egy jó poszt? 

  • Inspirál, szórakoztat, hiteles, bizalmat ébreszt a leendő fogorvos, fogászati rendelő irányába. Továbbá reakciót vált ki, tanít, tippeket ad, amivel lenyűgözi az olvasót és eléri, hogy előbb vagy utóbb személyesen is meg akarja tapasztalni az olvasottakat.
  • Rendszeres. Folyamatos online jelenlétre, napi bejegyzésekre van szükség ahhoz, hogy fenntartsd a meglévő követők figyelmét és újakat szerezz. Szinte minden marketinges a napi 1 posztot tartja ideálisnak, de a heti 3 is sokkal jobb a semminél és  a rendszeresség minden esetben meghozza a gyümölcsét.
  • Friss ötletekkel egyedi célpiacot céloz meg, legyenek akár a nyugdíjasok, akiknek van idejük végre a fogukkal törődni, a várandós anyukák, akiknek a legnagyobb szükségük van szakértői tanácsra, foguk épen tartásához a terhesség alatt, vagy a Invisalign láthatatlan fogszabályzás megismertetése a tinédzserekkel, hiszen ma már a fogszabályozás  nem kell, hogy rémálom legyen! 

Mutatunk néhány konkrét példát, hogy lásd nem csak beszélünk róla, hanem csináljuk is!

1. Mutasd be a legújabb innovatív, 21. századi eszközöket, technológiát, módszereket! Biztosra veheted, hogy legtöbbünknek fogalma sincs, hogy mi az a Invisalign, vagy hogy működik a mosolytervezés.

2. Az ördög a részletekben rejlik. Hát menj bele a részletekbe. Hidd el, mindannyiunk szeretne tisztában lenni vele, mire számíthat például egy fogászati implantátumnál. Végül mi is lesz a szánkban?

3. Szülőként semmi sem fontosabb gyerekeinknél és szeretnénk őket megóvni a szétől is, nemhogy a fogászati fájdalomtól. Biztosítsd róla őket, hogy ha a te rendelődet válasszák, a fogászat nem lesz többé rossz élmény egyik gyereknek sem.

4. Rengeteg tévhit, mítosz kering még a mai napig fogunkkal kapcsolatban. Oszlasd el a tévhiteket és jöjjenek a tények!

5. Biztosan vannak a tarsolyodban olyan szakmai álláspontok, melyekről egy átlag ember nagy valószínűséggel még nem hallott, vagy nem egy fogorvos szájából. 

6. Felmérések bizonyítják, hogy a magyar emberek fogápolási szokásai és tájékozottsága hagy némi kívánnivalót maga után. Nem lehet elégszer hangsúlyozni a helyes fogápolás alapjait avagy miért is fontos a fogselyem használata vagy fogkefe cseréje. 

7. Kérd meg az olvasót “LIKE”-olja oldaladat, kövessen be Instagramon is, látogasson el weboldaladra! Adj egy jó okot, miért tegye! 

8. Promótáld fogászati rendelődet! Gondold végig mitől vagy te jobb választás, más rendelőktől és mi az erősséged? Fontos: ne akarj minden információt egy posztba beletenni és a promócis posztok 20%-nál ne legyenek gyakoribbak. A maradék 80% legyen szórakoztató, tanító stb. Hidd el az utóbbinál is értékesítesz, csak észrevétlenül. A helyes arányról itt olvashatsz. 

9. Biztosítsd az olvasót arról, hogy minden pácienst, problémát egyediként kezelsz, maximális bizonságban érezhetik magukat nálad. Hiszen vannak, akik extra erős érzéstelenítőt preferálnak, valaki anélkül kéri a tömést és gondoljunk azokra, aki fogászati félelemmel küzdenek, hiszen “régen a fogászat más volt”, de ma már fájdalommentes kezelésben részesülhetünk.

10. Mutasd be milyen szolgáltatások közül választhatnak leendő ügyfeleid. 

11. Kérdezz bátran! Az egyik legegyszerűbb módja az aktivitás elérésének, ha kérdezel. Feltehetsz egy olyan kérdést, amire te nyújtod a problémát. 

12. De feltehetsz olyan kérdést is, amire választ vársz az olvasótól, valóban kíváncsi vagy! A lényeg, hogy érdeklődj, lépj követőiddel interakcióba.

13. Légy jelen akkor, mikor mindenki a Facebookon lóg! Használd ki az ünnepnapokat és posztolj!

14. Írj egy hasznos tanítást a vevőid leggyakoribb problémájára. El se tudod képzelni, milyen hálásak lesznek neked.

15. Csempéssz egy kis humort a posztokba! Minden viccben van egy kis igazság 🙂

16. A hétvége is egy csodás lehetőség a posztolásra. Hidd el, lesz olyan követőd, aki már az ügyfeled és személyes jó kívánságnak veszi a posztot, majd viszontkívánja neked a poszt alatti kommentben. 

17. Számos egészségüggyel kapcsolatos világnapok létezik. Tökéletes alkalom arra, hogy társadalmi szerepet vállalj és kiállj egy jó ügyért. 

18. Következik az egyik legfontosabb poszt típus! Biztos vagyok benne, hogy már kaptál visszajelzéseket elégedett páciensektől. Posztold ki, tudjanak róla mások is, legyél rá büszke. Ez alapján fognak téged választani. Nem számít, hogy már kiírtad a weboldaladra, vagy akár a Facebook oldaladon is megtalálható.

A márkaépítés alapszabálya, hogy egy embernek legalább 7-szer kell találkoznia a hirdetéseddel, hogy meg is jegyezze azt.

19. Jöhetnek az idézetek? Mielőtt azt mondanád, hogy a te szakmádban nincsennek is idézetek, hagy cáfoljam meg. Nagyon sok van. Csak a “mosolyról” találtunk legalább huszat.:) 

20. A világ tele van csodálatos felfedezésekkel, meghökkentő, sokszor hihetetlen tényekkel. Imádni fogják az ilyen jellegű posztokat. 

Végezetül 4 utolsó poszt ötlet. Tedd személyessé néhány “behind the screen” jellegű poszttal és “up to date” hírekkel!

+ 21. Mutasd be a csapatodat, vagy az új dentálhigiénikus kolléganődet!

+22. Mutasd meg, hogyan zajlik nálad/nálatok a munka! Hogyan kezdődik egy nap vagy hogyan végződik.

+23. Rendszeresen publikálsz új szakmai tartalmakat weboldaladon? El ne felejtsd megosztani a közösségi médiában, akár fizetett hirdetésként is!

+24. Posztolj előtte-utána képeket, konkrét fogászati eseteket, amelyeket a rendelőben kezeltél. Így az olvasó betekintés kaphat a kulisszák mögé! Természetesen az ügyfeleid hozzájárulása szükséges hozzá.

Tetszettek az ötletek? Hasznos tippeket kaptál?

Ha IGEN, van egy ajándékom számodra! TÖLTS LE ingyenesen 14  azonnal használható fogászati posztot Facebookra és Instagramra. Nincs más dolgod, csak kattints és kérd a hozzáférést!

Ha úgy érzed, itt az idő a következő szintre lépni az online marketingben, akkor töltsd le mind a 200 fogászati posztot most 50% kedvezménnyel! KATTINTS IDE AZ AJÁNLATHOZ!

 

Szeretnéd vállalkozásodra szabni őket? Abszolút lehetséges!

Nincs szükség grafikus tudásra. Csupán egy ingyenes Canva regisztrációra lesz szükséged és máris személyre szabhatod a sablonokat pár kattintással. Elhelyezheted saját logódat, elérhetőségedet, sőt egyszerre változtathatod a sablonok színvilágát a logód színeire.

Készítettünk egy útmutatót, hogyan szerkeszd a posztokat lépésről-lépésre! Ha új vagy a Canván, akkor nagyon hasznos lesz ez a tutorial. 

Ide kattintva tudod megnézni. 

Köszönöm, hogy elolvastad! Sok sikert és sok új pácienst a rendelődbe!